»Včasih, ko dobim štirico, sem razočarana, saj bi lahko pokazala več.«
»Pritisk glede ocen izvaja zaradi vpisa na srednjo šolo, štiri je sicer prav dobra ocena, a ni dovolj.«
»Ni vse v ocenah.«
»Poznam veliko primerov, ko so dobili fantje štiri za likovni pouk in se s tem niso mogli vpisati na Bežigrad, tudi joka med dekleti sem videla precej.«
»Ocene so kot plača. Nižje ko so, slabša je 'plača', s tem pa si zmanjšaš svoje možnosti v prihodnosti.«
»Kaj pa, če so te petke resnične? Otroci se res učijo.«
»Ocene so postale nekaj, za kar se otroci učijo. Toda zdaj se dogaja še nekaj hujšega. Ocene postajajo kazalnik lastne vrednosti.«
»Zreducirati bitje na šolsko oceno je težek redukcionizem. Ne le, da je moralno etično narobe, je tudi neproduktivno in dolgoročno škodljivo.«
»Ocene so postale razlog za 'biti priden, skrben, odgovoren', namesto da bi bile ocene 'pasivna' posledica teh vrlin.«
»Pisanje scenarija o tako pomembni temi je bilo zame izjemno zahtevno.«
»Zato sem čutila izjemno odgovornost, da prikažemo trpke usode, ki so zaznamovale gluhe. Prav je, da njihove zgodbe, občutke in trpljenje slišimo in spoznamo. Nekaj teh dejstev tako ne bo več skritih, medtem ko preštevilnih žal ne bomo nikoli slišali.«
»Film je namenjen gluhim, še bolj pa vsem drugim sosedom, prijateljem, sodržavljankam in sodržavljanom.«
»Na žalost gluhi namreč ne zasedajo mest odločanja, niti tistih, ki se tičejo njihove lastne usode. Morda bomo s spremembo ustave kmalu dobili več pravnic za gluhe kot pravnikov, zdravnic in zdravnikov, ekonomistk in ekonomistov, morebiti celo poslank in poslancev. In ko bo napočil ta čas, ne bomo več govorili o odrinjeni manjšini.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju